Над 100 дрона полетяха над София за началото на новата рекламна кампания на dm
Майка с дете, бебе, красив женски силует, забързана дама и ръце, обгърнали сърце с цвете – фигурите се редяха една след друга в небето на София в светлинен спектакъл с участието на над 100 дрона. Те полетяха над града във вечерта на 8 януари 2025 г., за да дадат начало на новата рекламна кампания на dm #товасъмаз. С нея искаме да окуражим всеки да преоткрие и приеме себе си – своите качества, но и слабостите си.
#товасъмаз
Новата ни рекламна кампания поставя ценностите на марката в нов визуален свят, в който образите са далеч от взискателната бюти-фотография, няма теми табута, а съвършенството е отживелица. В нея чрез емоционални истории на реални хора, които разказваме визуално, dm отдава внимание на автентичността, която все по-трудно се отстоява в сложното ни време, натоварено с толкова изисквания и очаквания. С #товасъмаз искаме да насърчим хората да открият и приемат себе си и другите.
Обещание за грижа и подкрепа
С #товасъмаз продължаваме и надграждаме основното послание на dm: "Тук съм човек, тук пазарувам!". За нас човекът е в центъра на всичко, което правим, а "Тук съм човек, тук пазарувам!" е обещанието ни за грижа и подкрепа на всеки човек в целия му жизнен път – младост, първа любов, самоопознаване и личностно развитие, професионален път, родителство, зрялост...
Неслучайно в небето на София засияха светлинните фигури на майката, жената, детето – като символ на ангажимента ни да бъдем до хората във всички ценни моменти и важни етапи от живота им, като ги подкрепяме във всекидневието им с нашия богат асортимент.
Пътуване към себе си и другите
За финал на спектакъла в небето над града дроновете изписаха мотото на кампанията #товасъмаз. Чрез него дадохме символичен старт на новата ни кампания, която освен че носи много цветове и емоции, поставя и темата за това колко важно е да останем уникални и автентични, като в същото време уважваме уникалността на другите.
Рекламната кампания #товасъмаз тръгва едновременно във всички 12 държави от групата на dm в Централна и Източна Европа. Тя е разработена и реализирана от виенската рекламна агенция DODO. #товасъмаз - какво означава това за мен? | dm България